HTML

Figyelem!

Ha esetleg leírnád valamelyik izzóval, xenonnal kapcsolatban a véleményed, beszámolód, esetleg tesztelésre felajánlanál ne habozz írni: autosizzok@gmail.com

Autós Izzók Blog

Autós halogén és xenon izzó tesztek. Fényerősség tesztek, Olvasói beszámolók, vélemények.

Utolsó kommentek

  • Wulfie: Nehéz volt megtalálnom azt az áruházat, ahol a legjobb áron tudok vásárolni izzót az autómba, a ne... (2019.06.04. 13:27) Siemenshid 35W 6000K & 4300K
  • abes: @svedmalac: H4-hez létezik sapka. Vaterán szokott lenni. H7 még nem találkoztam. De: www.deviltu... (2011.02.22. 16:30) Tungsram H7
  • svedmalac: Nem tudom kit kérdezzek, de egy régi vágyam lenne a régies, franciás sárga izzójú lámpa. H7-es kel... (2011.01.24. 01:39) Tungsram H7
  • szaporító: Vettem egy ilyet is, de az én példányom sokkal sárgább és gynegébb fényű, mint a "Névtelen H7 55W"... (2010.04.13. 15:16) Alpin H7 55W Magic White +50%
  • szaporító: Na eddig tartott. A jobb oldali már el is szállt. És furcsa, de miután beszereltem, elkezdett sípo... (2010.04.08. 09:28) Névtelen H7 55W
  • Utolsó 20

2010.02.07. 13:30 SRT

Alap HID OEM szett 4300K & 6000K

Elérkezett az első xenon tesztünk, melyben egy olcsó kategóriás xenon szettet tesztelünk.

Csomagolás egyszerű, sok érdekes szöveggel melyett a forgalmazó szerint nem szabad komolyan venni, legalábbis ő még nem találkozott olyan can-busos autóval amiben menne :)

A trafó kialakítása érdekes és új, itthon nagyon ilyennel még nem találkozhattunk. Egy kék visszajelző led jelez a működéséről illetve a trafó hátuljára is integráltak egy eltolható fém felfogatást ami szerintem korrekt.

Kipróbálása némi problémába ütközött ugyanis a tesztpad körülbelül másfél méterre volt a számítógéptől, amikor pedig tápott kapott, a számítógépet sikeresen kilőtte így tesztpadunkat néhány méterrel odébb költöztettük inkább. :)

Bekapcsolásnál meglepő volt hogy nem úgy mint a megszokott xenonok, hirtelen nagyfényerő majd vissza gyengül és fokozatosan erősödve eléri a végleges fényerejét hanem gyakorlatilag 0 luxról építi fel. Fényereje némileg ingadozott az első próbánál így a cikkben látható diagram már csak addig lett mérve amíg elérte az átlagos fényerejét.  Átlagosan 3 perc szükséges hogy elérje a maximális fényerejét ami egy kicsit sok.

Elsőként a 6000K-es izzóval teszteltük. A színe már nem a rég megszokott kékes 6000es, inkább fehér-jégfehér átmenet.

A 4300K-es izzónál szintén érdekes volt az indulás azonban hozta azt a pluszt amit a 4300K-től elvártunk.

Ára 12.000ft+ÁFA/készlet

Mért fényereje 6000K: 5610 lux (ide kattintva megtekinthető a diagram)

Mért fényereje 4300K: 6490 lux (ide kattintva megtekinthető a diagram)

 

A forgalmazó felhívta a figyelmünket arra hogy valószínűleg fényerőben erősebb lesz mint a drágább szettjeik, de, tartósságban alulmaradnak azoktól.

 

A készletet a Xenon Izzó Kft biztosította számunkra, melyet ezúton is köszönünk.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://autosizzok.blog.hu/api/trackback/id/tr371736312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picujka 2010.02.07. 19:42:03

Az utólagos xenon szettek szabálytalanok, és ezért büntetik őket. Ráadásul az estek 90%-ban vakítanak is, felejtsétek már el őket.

szaporító 2010.03.20. 19:17:12

Az utólagos Xenon szettek jók tudnak lenni, de sajnos a sok műmájernek már nem marad zsetonja, hogy elvigye a gépet egy fényszóró állításra. Márpedig olyat csak kevés helyen végeznek korrektül.
süti beállítások módosítása